week 5/6 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Tijn Kessel - WaarBenJij.nu week 5/6 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Tijn Kessel - WaarBenJij.nu

week 5/6

Blijf op de hoogte en volg Tijn

11 September 2017 | Nederland, Oirschot

Dit is week 5/6 :

Mijn blogs lijken veel op elkaar, dit komt omdat de dagen er hetzelfde uit zien alleen qua activiteiten kan het verschillen.

Ik heb een hele leuke soort van opdracht bedacht om me mee bezig te houden, deze opdracht zal ik uitleggen :
Ik ga in oktober naar Afrika met me gezin, hier gaan we huizen bouwen voor arme families. We moeten voor deze reis sponsorgeld bij elkaar verdienen, dit bedrag is 10.000 euro. Ik heb met mijn stagebegeleider afgesproken om een actie te maken en de bezoekers ook bewust te maken hoe slecht ze het daar nou eigenlijk hebben.

De actie gaat als volgt : We hebben een leuke foto gemaakt met alle ouderen mensen die bezoeker zijn bij de Hoeve. Deze komt in de krant waardoor we publiciteit maken voor het bedrijf maar ook om te sponsoren voor naar Afrika. Hierdoor haal ik voor de reis sponsorgeld op en het bedrijf publiciteit voor meer bezoekers!

De presentatie te geven was leuk aan de ouderen mensen omdat ze enthousiast waren over het project! En ze hebben natuurlijk allemaal hun portomonnee getrokken haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tijn

Actief sinds 09 Juli 2017
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 4036

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: