week 7/8 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Tijn Kessel - WaarBenJij.nu week 7/8 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Tijn Kessel - WaarBenJij.nu

week 7/8

Blijf op de hoogte en volg Tijn

11 September 2017 | Nederland, Oirschot

Week 7/8 :

We begonnen leuk met lekker weer waardoor we weer alles buiten konden neerzetten. Er zijn wat ouderen mensen op vakantie geweest dus hebben hun verhaal verteld in de ochtend. Leuk om al die verhalen te horen van de mensen, hierdoor word het gezelliger!

Helaas na de eerste twee dagen krijgen we plotseling nieuws dat er iemand van De Hoeve (bezoeker) overleden is. Dit was mevrouw Jo waar ik lang meegeholpen heb. Hele lieve vrouw!

Nadat we dit nieuws hadden ingenomen moesten we dit de volgende dag ook ter sprake brengen bij de ouderen mensen van De Hoeve, wat toch heel lastig was. Veel mensen lijden aan dementie maar je ziet aan ze dat ze erg verdrietig waren om het nieuws.

Heel deze week bestond voornamelijk uit activiteiten voor Jo :
Bloemboketten maken, Foto albums maken en wat spullen voor de familie verzamelen! Een trieste week maar toch hebben we het positief gehouden en verder gegaan met de leuke activiteiten!