week 9/10 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Tijn Kessel - WaarBenJij.nu week 9/10 - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Tijn Kessel - WaarBenJij.nu

week 9/10

Blijf op de hoogte en volg Tijn

11 September 2017 | Nederland, Oirschot

Week 9/10 :

Deze week begon ook weer triest, Meneer Jaap had ervoor gekozen om zichzelf in te laten slapen omdat hij het dement worden niet draagbaar vond voor zichzelf. Wij wisten al dat deze afspraak gepland was dus gelukkig was het geen shock.

We moesten dit weer ter sprake brengen bij de mensen, wat weer heel lastig was. Het was de keuze van Jaap om dit te doen dus hadden de mensen het snel geaccepteerd.

Het was natuurlijk ook mijn laatste week wat ik heel jammer vond. De mensen kan je dit niet vertellen omdat ze dit weer snel vergeten. Gelukkug onthouden sommige mensen het en komen er mee aanzetten wat toch wel een fijn en leuk gevoel geeft.

De laatste week was niet veel specialer als de andere dagen.
De laatste dagen heeft de stagebegeleider geregeld waardoor ik de dag mag inplannen. Ik heb een activiteit geregeld 'koeien knuffelen', de mensen hebben echt genoten van deze dag omdat de meeste mensen niet meer in aanraking komen met dit beest en het heel grappig is om te doen! afgesloten in De Hoeve met gebak!

Gelukkig was dit niet me laatste keer dat ik de mensen zag omdat ik een baan heb aangeboden gekregen in de zomervakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tijn

Actief sinds 09 Juli 2017
Verslag gelezen: 698
Totaal aantal bezoekers 4031

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: